Teanet

Město:
Praha
Ulice:
Jeruzalémská
Obrázek uživatele Petr Vilím

skvělý obchod, pro

skvělý obchod, pro nepražáky má i internetový obchod, a pro pražáky je tam čajovna cha dao. Cha dao se jako čajovna vyrovná guan yin, takže je jedna z nejčajovějších čajoven v Čr...A má výhodu oproti guan yin že má aktualizovaný web a již zmíněný e-shop.

Co se týče čajů, má jako 1. v ČR čerstvé sklizně, nabízejí např.:30-ti letý puer a kvalitativně předčil všechny čajovny a e-shopy v Čr (ne že bych měl se všema osobní zkušenost, počítám - guan yin, DČ, amana, čajovna na sýkoráku).

Nejlepší čaj který jsem od teanetu ochutnal byla asi železná bohyně qing xiang 07.

Ahoj Petře, kdybys chtěl

Ahoj Petře,
kdybys chtěl navštívit v Praze obchod s čajem, kde ochutnáš čerstvé čaje, zkus třeba Lu-Yu v Praze Dejvicích, Národní obrany 4. Příjemní lidé, hned jak dorazí čerstvé sklizně sjíždějí se tam čajomilci s celé ČR. Je to sice velkoobchod, nicméně ochutnat čaj a i koupit tě tam určitě nechaj...jinak mi dovol poznámku: "má jako 1. v ČR čerstvé sklizně, nabízejí např.:30-ti letý puer"..to trošku nedává smysl, stejně jako: "kvalitativně předčil všechny čajovny a e-shopy v Čr (ne že bych měl se všema osobní zkušenost.."...vím, jseš mladý, ale i tak je to trochu zavádějící,..jinak tě samozřejmě v lásce k čaji podporuji. Měj se. huronbaba

Petr má tendenci trochu

Petr má tendenci trochu rychle dělat závěry bez dostatečné znalosti informací, což je věkem a nevyčítal bych mu to. Ale nemusíš ho zase chytat za slovo s "má jako 1. v ČR čerstvé sklizně, nabízejí např.:30-ti letý puer", já myslim ,že je naprosto jasné jak to myslel, prostě že mají jako 1. čerstvé sklizně a navíc nabízejí třeba 30-ti letý puerh. Stejně tak bych tě ohl opravit ve větě "vím, jseš mladý, ale i tak je to trochu zavádějící", která tak jak ji píšeš taky nedává smysl a přesto je jasné jak to myslíš. Jinak si nemyslím, že Teanet má vždycky jako první čerstvé sklizně, když už tak pouze čínských čajů a oolongů a navíc i kdyby měl tak čerstvé čaje automaticky neznamenají dobré čaje. Jinak Lu Yu je v pohodě, dříve jsem k nim měl hodně blízko a měli čerstvé a kvalitní čaje (nechci tady rozpoutávat nějakou hádku, ale řekl bych že s tou čerstvostí na tom byly i líp než teanet, od kterých jsem koupil několik vyloženě vyčichlých čajů).

Problém je ale v tom, že

Problém je ale v tom, že Lu yu se nikdy nesoustředilo moc na maloobchod...

Obrázek uživatele Petr Vilím

No, to s tím

No, to s tím ,,kvalitativně předčil všechny e-shopy'', za prvé dnes už neplatí (longfeng.cz) a myslel jsem to tak, které jsem okusil, takže jsem to špatně formuloval...

Obrázek uživatele Mikhi

S teanetem mam dobrou

S teanetem mam dobrou zkusenost, balicek, ktery poslali se nekde ztratil, tak poslali novy + bonus (caj Cui Yu na vyzkouseni). Dalsi balik prisel asi do tri dnu (vychod CR).

Obrázek uživatele Tomáš Peroutka

Mohu jedině potvrdit

Mohu jedině potvrdit dobrou zkušenost. Přijeli jsme teď z Prahy a Teanet nás totálně dostal.

Jen mi asi přijde lepší si pro ty čaje do Teanetu zajet osobně, než si je posílat poštou :-) obsluha je příjemná, i když češtinou zrovna nehýří.

Obrázek uživatele Petr Vilím

Já už vám to říkal

Já už vám to říkal dlouho!! :-)...Je to dost dobrý obchůdek, ikdyž jsem tam nikdy nebyl :-)..

Obrázek uživatele Tomáš Peroutka

Však jsem si dlouho

Však jsem si dlouho říkal, že jsi na ty číňany nějaký zaujatý :-))) ale kdo ty jejich čaje neochutná, nepochopí :D

Obrázek uživatele Mikhi

Jestli budu mit nekdy cestu

Jestli budu mit nekdy cestu do Prahy, tak se tam urcite zastavim :-)

Obrázek uživatele Tomáš Peroutka

On Teanet je důvod sám o

On Teanet je důvod sám o sobě, proč navštívit Prahu. Alespoň o víkendu, kdy to od nás z Valmezu do Prahy jede za 300,- tam i zpět :-)

Dáš si tam dobrý čaj, něco si koupíš, rozhlídneš se, pokocháš se, projdeš václavák a hurá domů! :-)

ja sem taky z valmezu:)idyz

ja sem taky z valmezu:)idyz jiz par let bydlim v phe, do teanetu pujdu poprve o weekendu, tak jsem uvědav:)

Obrázek uživatele Chajova.lady

Souhlasím, že se vyplatí

Souhlasím, že se vyplatí jen do Prahy pouze kvůli čajovému zážitku v Cha Dao. Já sama se na školní zájezd s tématikou : Prohlídka lidských naložených orgánů přihlásila ostatně jen proto, abych ji mohla opět navštívit. Jistě, díky malému nedorozumění se mi stalo, že jsem ve spěchu dostala cizí neobjednaný čaj, avšak čajmani mi to ihned po zjištění omylu s omluvami vynahradili... Se zbožém zakoupeným zde jsem byla vždy spokojena, mám sad výtku jen k balíku, kterým mi vedle kvalitních čajů - v daném případě nedostatečně zabalených - byl ne ve nepropustném obalu poslán i čaj jasmínový. Stále ještě piji Da Fang se stopami omamné vůně jasmínu, což není právě lákavé.

Jinak ale patří tento čajový klub opravdu k nejlepším skvostům a čas zde nepočítáte na minuty a hodiny, nýbrž na světelné roky! Příjemní lidé, prostředí, úcta k tradici a nádherné kvalitní zboží s neodmyslitelným : "nerozumím, počkejte" patří k mým nejsilnějším zážitkům z cesty do Srdce Evropy:-)

Obrázek uživatele Mikhi

jaka je prosim adresa tehle

jaka je prosim adresa tehle skvele Cha Dao cajovny? :-)

Obrázek uživatele Blueworld

to je vlastně teanet,

Obrázek uživatele Chajova.lady

Nevíte někdo , proč

Nevíte někdo , proč nefungují stránky www.teanet-cn.cz?
Tedy, vím, že připravovali nové, ale spíš by mě zajímalo jestli vůvec nějaké fungují:-)

Obrázek uživatele Petr Vilím

Říkali že připravují

Říkali že připravují nové stránky, a že staré už nebudou aktualizovat

Obrázek uživatele gormie

Mně fungují normálně.

Mně fungují normálně.

Obrázek uživatele Petr Vilím

Lady asi naráží na ten

Lady asi naráží na ten spam co tam je, ne?

Obrázek uživatele Chajova.lady

Vyřešeno, je to nouzový

Vyřešeno, je to nouzový provoz, jak jste se už mohli dočíst na stránkách, aktuální nabídka je na:

http://teanet-cn.cz/gallery/default.htm

Už aby byly nové stránky!

(By the way: pořídila jsem si konvičku rev00134a. Juch :-) )

Obrázek uživatele Blueworld

Prozraď cenu, prozraď

Prozraď cenu, prozraď cenu... ;)
Kupovala jsi to přes net nebo na místě? Cenu yixingu totiž na webu nikdy neměli, tak by mě zajímalo, jestli jsi se na ní musela spešl ptát bo jak?

Obrázek uživatele Chajova.lady

Na místě, jinak po netu

Na místě, jinak po netu se jich musíš zeptat.

Cenu mají napsanou slabě tužkou na dně zvenčí.. není skoro ani čitelná... moc jsme se ale přes kapsu neplácla, 550,- , čekala jsem, že to bude horší:-)

Obrázek uživatele Petr Vilím

A jak slévá? Jaký má

A jak slévá? Jaký má tvar sítka?

Obrázek uživatele Chajova.lady

slévá ukázkově, poprvé

slévá ukázkově, poprvé teda katastrofa, ale napodruhé už jsme se spřátelily a nemám lepší. Pár dírek do hubičky.. nepočítala jsme je:-)

Obrázek uživatele Petr Vilím

A na jaký čaj ji máš

A na jaký čaj ji máš vyhraněnou/zajetou

Obrázek uživatele Chajova.lady

Toš to je otázek:-) Na

Toš to je otázek:-) Na Gao Shan.
Ty nějakou máš nebo se ji teprve chystáš koupit?
Chtěla bych si pořídit ještě jednu na Tung Ting, jsem holt na vysokohorské oolongy...

Obrázek uživatele Benki

Ne ze bych to chtel

Ne ze bych to chtel shazovat, ale to mi prijde uz docela zvrhle.. zasvecovat dve konvicky dvoum dosti (v ramci celeho spktra caju) podobnym cajum ;)

Ale ja jsem zase takovej nezasvecovaci extremista, toz tak ;)

Obrázek uživatele Petr Vilím

Já mám yixingu docela

Já mám yixingu docela hodně, mám i obrázky....
A tung ting vs. gao shan - jsou to hodně podobné čaje, kdybych to byl já tak bych si na to vyhradil pouze jednu konvičky, ale záleží pouze na tobě...Přece jen gao shan je ve většině případech na českém trhu ovoněný, a tung ting ne, tak to uz by bylo vpořádku...

Obrázek uživatele Chajova.lady

Nesouhlasím s tím, že by

Nesouhlasím s tím, že by si byly podobné, dobře, Taiwan, vysokohorské, ale rozhodně znám čaje podobnější Gao Shanu nebo Tung Tingu než si jsou tyto dva. Na druhou stranu... mám is začajovávat konvičku na něco, co mi chutná méně? Asi ne, díky... Díky za názor, ale v tomhle mám svou hlavu (i když momentálně rozraženou, znáte to, sportem ku trvalé invaliditě... Místo do školy jsem se jela podívat do nemocnice...)

Nad miskou čaje (doufám)

Leny

Obrázek uživatele Benki

Tojo, spis je to porad

Tojo, spis je to porad jeste docela podobny typ caje..
ja bych terbas bral mit zvlast konev na
zelenejsi oolongy
tmavsi oolongy
cervenaky
puerh tmavy
puerh svetly

jinak mi to prijde uz docela zvrhle, hrotit to nejak vic, ale to jen muj nazor ;)

Obrázek uživatele Chajova.lady

Tak já to takhle

Tak já to takhle rozdělené mám, ale výše zmíněné patří mezi mé favority, nemám snad vyloženě oblíbené čaje, ale tyhle prostě patří mezi ty, které mám doma skoro neustále, ale... jsme už ais trochu off topic, ne?

Nad miskou čaje (doufám)

Leny

Obrázek uživatele Chajova.lady

A víš na jaké adrese by

A víš na jaké adrese by se daly najít nové? Nebo ještě nejsou v provozu?

Obrázek uživatele Petr Vilím

Nevím, ale myslím že

Nevím, ale myslím že nejsou

Jen bych ještě doplnil,

Jen bych ještě doplnil, že čaje skladují v chladicím boxu, což podle mě funguje skvěle. V poměru cena/kvalita jsou myslím nejlepší u nás.

Myslím, že je tady Teanet

Myslím, že je tady Teanet nějak moc opěvován! Tak abych to trochu srovnal, podle mě je u cenově srovnatelných čajů lepší kvalita jednoznačně na straně SMC.

Obrázek uživatele Petr Vilím

Cože? kvalita

Cože? kvalita jednoznačně na SMČ? A kolik jsi měl čajů od teanetu? Od SMČ jsem měl skoro všechny a kvalita byla různá...

Obrázek uživatele jahodovy_pan

Rekl bych to asi

Rekl bych to asi takhle..nema cenu se dohadovat ktery prodejce caju je lepsi, ma lepsi caje..kazdy ma jine chutove bunky a kazdemu vyhovuje neco jineho..nema smysl o tom takto diskutovat..nemyslite? :-)

Pr.: rad jim svickovou..chodim na ni do jedne restaurace a tam mi chutna vic nez v jinych..samozrejme ze budu tuto restaruraci chvalit, protoze mi tam nejvic chutna. Ale jinemu cloveku, ktery ma take rad svickovou chutna nejvice v druhe restauraci ,proto chodi tam, a proto ji take chvali. No a zaver? Kdyz se potkam s tim clovekem tak si vymenime sve zkusenosti a muzeme se prit o to kde je lepsi ale preci jedna se o chut a ta nema zadne pevne stanovene pravidla podle kterych se da hodnotit.

Kazdemu muze tentyz caj (svickova:-) chutnat jinak...

Nebo mate jiny nazor?:-)

PS: druha vec je nase vlastni ego v takoveto dikuzi:-)

Obrázek uživatele Petr Vilím

Třeba já nejím

Třeba já nejím svíčkovou vůbec...
No jo, ale my se nebavíme o chutích, ale o kvalitě...Chutě můžou být různé, ale kvalita je pevně daná - kvalitní sběr, kvalitní zpracování. A uznej sám, čínské a tchajwanské čaje má teanet kvalitnější, v dané cenové kategorii...

Obrázek uživatele Benki

Teď jde o to, jestli si

Teď jde o to, jestli si víc ceníš "kvality" nebo chuti :)

Obrázek uživatele Petr Vilím

Samozřejmě že chuti, ale

Samozřejmě že chuti, ale pan neznámý čajomilec řekl:,,SMČ má jednoznačně lepší kvalitu než teanet'' (samozřejmě to není doslova)...

Obrázek uživatele jahodovy_pan

To ja mam svickovou

To ja mam svickovou rad:-)
U me to je tak (u caju) ze ten caj ktery mu chutna je pro me kvalitni. Vis ja ani nevim podle ceho bych poznal ze je caj kvalitni jak rikas? Caje od teanetu (nektere) jsem mel moznost ochutnat a chutnaly mi. Stejne tak jsem ochutnal caje od jinych prodejcu a take byly dobre pro me chutove bunky:-)
Pro me je u caje rozhodujici chut, stejne jako u jidla:-) Jde mi predevsim o zazitek pit caj ktery pohladi me chutove bunky, caj ktery prijemne voni memu nosu.

PS: jeste jednou dekuju za vzorky..Dragon Fenix mi chutnal a ne jen me;-) Na kvetinovy se chystam v nejblizssi dobe..jsem na nej hodne zvedavy..je to pro me novinka.

Obrázek uživatele Chajova.lady

Jsem toho názoru, že ceny

Jsem toho názoru, že ceny čajů v SMČ jsou mnohdy příliš vysoké. Dokonce jsem se setkala s tím, že v brněnské chajovně čaj od nich, který nakoupili velkoobchodně, prodávali o zhruba 50,- levněji než v DČ.

Osobně dávám přednost Tea netu. Jak čajovému klubu, tak obchodu...

SMČ bych ale také nehaněla, několik čajů od nich často kupuji a držím se jich. Navíc se jim daří šířit čajovou osvětu i mezi nečajaři a té není - dle mého názoru nikdy dost.

Co to je SMC?

Co to je SMC?

Obrázek uživatele Petr Vilím

Spolek milců čaje (dá se

Spolek milců čaje (dá se říct že je to Dobrá Čajovna)

Spolek milců čaje byl k

Spolek milců čaje byl k něčemu když se u nás s čajem začínalo a nebyla jiná alternativa. Tenkrát jsem chodil k nim nakupovat, ale zdá se mi že usnuli na vavřínech a hrozně to u nich upadlo. Když se teď jednou za půl roku stavím u nich v čajovně dole na Václaváku, vidím nevelký sortiment pořád stejných čajů za podle mě předražené ceny. Když zajdu k číňanovi do Teanetu, tak má širokou nabídku, omrknu nový čaje, který má vyznačený v nabídce, nakoupím svoje oblíbené a zejména když je vytáhne z toho chlaďáku, jak jsem upozorňoval výše, opravdu výborně voní. Poměr cena/kvalita jednoznačně vede číňan. A myslím, že kvalita se poznat dá. Chuť a oblíbenost to je už jiná kategorie.

Obrázek uživatele Benki

Myslím, že to záleží

Myslím, že to záleží dost na tom, jaký čaj právě sháníš. Číňani maj asi lepší číňany, Špimr DJs .. a milci třebas zase Japonce... takhle hodnotit obecně je platné asi jako prát bílá triška s měsíc nošenými ponožkami ;)

Obrázek uživatele Petr Vilím

Myslím, že se celou dobu

Myslím, že se celou dobu bavíme o Čínských čajích, protože DJ nabízí teanet od Špimra a japonce nenabízí

Obrázek uživatele gormie

Já tady nechci vyvolávat

Já tady nechci vyvolávat flame, ale podělím se o zkušenost. V Cha Dao jsem nakupoval jen jednou a zrovna jeden čaj z ledničky (konkrétně to byl Formosa Jin Xuan Oolong) za moc nestál. Řekl bych, že nebyl zrovna čerstvý, chuť měl nevýraznou. Jinak rád věřím, že ostatní čaje jsou v pořádku, třeba Mao Cha byla skvělá. Akorát jsem měl asi smůlu.

Jin Xuan koupený v Cha Dao

Jin Xuan koupený v Cha Dao mám doma. Při prvním pití jsem taky měl dojem, že chuť je dost nevýrazná, ale myslím, že to bylo částečně srovnáním s vůní suchého čaje a úvodních nálevů, která je naopak hodně výrazná. Postupem času jsem zjistil, že když ho nechám vylouhovat trochu déle, ta chuť tam je. Ale Jin Xuan je podle mě příklad čaje, který je primárně o vůni.

Obecněji k čerstvosti v Cha Dao: je absolutně nezbytné čaj koupený v Cha Dao hned přesypat z toho jejich papírového pytlíku do nějaké nádoby vhodné ke skladování čaje. Pokud to člověk nechá dlouhodoběji v pytlíku, výsledkem bude mdlý čaj bez chuti a vůně. Jinak bych řekl, že Cha Dao má díky skladování v chladicím boxu čerstvější čaje než ostatní čajovny, které znám.

Obrázek uživatele gormie

Já jsem, myslím,

Já jsem, myslím, postupoval správně a rozhodně nemám ve zvyku lámat hůl nad čajem po prvním pokusu. Ale v tomhle případě se mi z toho ani zkoušením různých postupů nepodařilo připravit víc, než průměrný čaj - a to jen díky použití mnohonásobě většího množství, než je u čajů tohohle typu zvykem. Za tu cenu bych vážně čekal něco lepšího, ale možná tam jde opravdu o to neobvyklé zpracování a tu netypickou mléčnou vůni.

Jin Xuan je kultivar

Jin Xuan je kultivar čajovníku typický lehkou, maximálně středně silnou mléčnou chutí s vanilkově nasládlým tónem, přičemž čaj by měl mít i dostatečně silnou zelinkavou a květovou chuťovou složku. Důležité je, že všechny chutě by měly být v harmonii, mléčně vanilková nesmí být silnější, než ostatní chutě, neměla by dominovat ani upozaďovat chutě ostatní, a zároveň v dalších nálevech by se chutě měly vyvíjet stejně - nemělo by například dojít k rychlejšímu mizení mléčné chuti, nebo naopak k jejímu trvání a úbytku chutí ostatních - chuť by měla být harmonická ve všech nálevech.
Pokud je mléčná chuť příliš silná a v dalších nálevech rychleji mizí, nebo je-li hodně přítomná ve vůni suchého listu, ale v nálevech rychle mizí, nebo pokud dojde k nerovnoměrnému vývoji chutí v dalších nálevech, je čaj jednoznačně v nepořádku a může jít i o čaj aromatizovaný.
Zdeněk Prachař

Obrázek uživatele Petr Vilím

Konečně!!! Poprvé v mém

Konečně!!! Poprvé v mém krátkém životě jsem se dostal do Cha Dao!! Číňan super - hodně se vyznal, prozradil mi spoustu čajových tajemství...A snad nemusím říkat že to byla nejlepší čajovna jakou jsem kdy v životě navštívil...

Obrázek uživatele gimel

tak sem s tema tajemstvima

tak sem s tema tajemstvima :-)

Obrázek uživatele Chajova.lady

Kdyby tu byl kývací

Kdyby tu byl kývací smajl, zakývu, takhle jen přitakávám:-)

Obrázek uživatele Chajova.lady

Jak se vám líbí/nelíbí

Jak se vám líbí/nelíbí nové stránky?

řekla byhc, že fotky jsou trochu nešťastně nafocené a kvůli tomu, že jsou menší se mi v nich trochu hůř orientuje...

Neodpadl problém s neustálým přecvakáváním z ceníku maloobchodu do galerie nafoceného zboží...

Grafika je úžasná a je radost koukat se na stoupající páru z misek a jemně se ohýbající imaginární větvičky, ale myslím, že design neřeší výše zmíněné drobné chybky...

Jinak se ale přiznávám, že se moc těším, až v sobotu vyrazím do Cha Dao:-)

Obrázek uživatele gormie

Řekl bych, že je to dost

Řekl bych, že je to dost nešťastně řešené. Flashové intro a menu, to není moc rozumné. Nemají dvě velikosti obrázků - náhled a detail - ale jenom jednu, relativně malou, která se pak dál zmenšuje a použije se místo náhledu - a protože nemá tvar čtverce, tak se ještě ze stran zplácne. No a ceny jsou pořád mimo, takže zjistit kolik co stojí je stejná otrava, jako předtím.

Obrázek uživatele Benki

no nejvic mne dostali

no nejvic mne dostali hudbou, za to bych strilel :( .. klidne at jde zapnout, ale mit ji defaultne zapnutou je prasarna... dalsi webik, na kterej nemuzu v praci chodit.. :(

Obrázek uživatele gormie

Tak to jsem si ani

Tak to jsem si ani nevšimnul, naštěstí. To je teda už fakt moc.

Obrázek uživatele Benki

mám s teanetem docela

mám s teanetem docela spatnou zkusenost.. ne s jejich caji, ale s jejich zbozim.... urcite z toho nechci delat zadne zavery, jen se tu hodne vychvaluje, tak taky neco negativniho...

kupoval jem u nich v zivote dve veci - cajove more a cichatka.

Cajove more mi zaclo po cca 2tydnech protikat (po cajovani umeju a utru, necham vyschnout, asi dvakrat tam voda zustala nekolik hodin), ted je do doby nez ho zevnitr nalakuju nepouzitelne, prosakne vse co do nej naleju...

cichatka jsem dostal zabalena v cinskych novinach.. jsou s "tistenymi" cinskymi znaky, malymi z ejdne strane, jednim velkym z druhe. Jedno z cichatek na misto velkeho znaku rozmazany flek od cerne barvy....

toz takova je moje prozatimni zkusenost. Navic bych ocenil, kdyby byl v Cha Dao nekdo, kdo umi obstojne cesky ;)

Na druhou stranu, na cajik tam urcite nekdy zajdu.. ale po tehle zkusenosti bych si od nich uz asi nadobi atd. nekoupil..

Obrázek uživatele Benki

Jeste mne tak napadlo..

Jeste mne tak napadlo.. samozrejme vim, ze kdybych nebyl trouba a schovaval si uctenky, tak bych to mohl jit reklamovat a pravdepodobne by mi vyhoveli.. spis jen abyste jim taky bezmezne neverili a vse radne kontrolovali ;)

Na reklamaci nepotřebuješ

Na reklamaci nepotřebuješ účtenku, stačí notářsky potvrzené svědectví třeba někoho s kým jsi tam byl...navíc řekl bych, že by ti to mohli reklamovat i bez účtenky, já bych to rozhodně zkusil.Jestli nejsi z Prahy tak jim zavolej. Konkurence je u nás veliká a oni se nebudou chtít zkazit pověst

Obrázek uživatele Chajova.lady

Tak to jsi měl opravdu

Tak to jsi měl opravdu smůlu, polovina mého nádobí je od nich a nikdy jsem s ním neměla problém - max. v začáscích způsobený mou špatnou manipulací...

Jinak bývají tam i češi, ale Tvůj názor ti neberu, jsme tu od toho, abychom si vyměnili zkušenosti.

Obrázek uživatele Benki

spíš než názor je to

spíš než názor je to taková zkušenost s nima, no. Na to, abych si o nich udělal nějaký názor mi asi jedna návštěva nestačí ;)

Obrázek uživatele Bedya

Já u nich tež byl.

Já u nich tež byl. Nejdříve jsem plánoval jen posedět v čajovničce ale jak jsem odcházel, byl jsem natolik okouzlen zbožím, které tam měli a tak jsem hned udělal i nákup.Koupil jsem si menší čajové moře s tmavého lisovaného bambusu, dva skleněné kalíšky s dvojitým dnem,dvě skleněné nálevky pro Kung-Fu (jednu pro mou přítelkyni),originélní kovové sítko na nožce a skleněný Gaiwan...vše neustále používáme již třetím rokem a nejčastěji to moře a můžu říci, že jsem nad míru spokojen...moře drží jako ulité a mám ho ze svých moří asi opravdu nejradši.

Obrázek uživatele Wrána

S Teanetem mám dobrý

S Teanetem mám dobrý zkušenosti, DJ který sem tam koupil stojí za to. Ale čajovně mě teda celkem zklamala.

Obrázek uživatele Benki

Hm, a copak jsi tam cekal

Hm, a copak jsi tam cekal jinak ?

Obrázek uživatele Wrána

Čekal jsem lepší

Čekal jsem lepší čajovnu, když je to tak solidní krám.

Obrázek uživatele Benki

no, v čem lepší ? .. by

no, v čem lepší ? .. by mne zajímalo.. ;) (ne ze ybch ji povazoval za dokonalou, jen to je takove konstatovani bez informacni hodnoty..

Obrázek uživatele Blueworld

Protože reprezentuje

Protože reprezentuje klasikou čínskou čajovnu. Taková pohana není na místě :-/ Radši bych řekl: upřednostňuji klasický český "paskvil".

Obrázek uživatele Wrána

Nemyslel sem interiér nebo

Nemyslel sem interiér nebo tak, ale spíš mě zklamalo, když jsem si přečetl v nabídce "tibetský čaj na gong fu" pochopil jsem to tak, že to bude s obřadem. Nebylo, což jsem nepochopil. Dále asi použití čajových moří spíše jako dekorací. Ostatní lidé co tam seděli, taky moře nepoužívali (tj. třeba pro vylívání vody a nultého nálevu do moře). Právě v GuanYin to s obřadem bylo. Navíc ještě bych GuanYin pochválil za velikost, interiér, výbornou atmosféru a klid.

Obrázek uživatele Petr Vilím

gong-fu není obřad, ale

gong-fu není obřad, ale ,,malá nádoba s hodně čajem''...Čajové moře jako dekorace??? Vždycky se používali, co jsem tam byl. A v cha dao klid není??

Obrázek uživatele Benki

taky moc nechápu moře

taky moc nechápu moře jako dekorace... byl jsem tam teď v pondělí.. dával si Da Hong Bao, cajmen mi donesl kungfu sadu, proplachnul listky, pripravil prvni nalev a dale se staral abych mel stale vodu.. nic vic ani min nez jsem cekal.. ;)

Klid sjem tam moc nemel, prestoze jsem cajil sam.. v zadni casti cajili cinani a docela u toho nadelali ramusu... ale i to mi tam perfektne sedlo... kdyz jsem vylezl ven a videl zase Prahu, byl jsem trosku zaskocen ;)

Obrázek uživatele Wrána

No, když sem v GuanYin,

No, když sem v GuanYin, vždycky je tam míň lidí, tak je tam možná subjektivně větší klid. Onen "tibetský čaj na gong fu" byl ve větší skleněný konvici a na jeden nálev. A s těmi moři, sice na moři stojí konvička, ale jak sem napsal, že by do moře čajmen lil vodu či nultý nálev, to se nestalo. Tak možná jsi prominentní zákazník :-)

Odkud cituješ spojení

Odkud cituješ spojení "tibetský čaj na gong fu"? Mají to takhle napsané v lístku? Na jejich webu se u tibetského čaje o gong fu nic nepíše, jak jsem se teď díval.

Jinak moře se tam opravdu používají ostošest, tím si můžeš být jist - pro prominentní i neprominentní zákazníky :-)

Obrázek uživatele Petr Vilím

To protože to lijí do

To protože to lijí do yixinské mísy, kterou Jin přinese, jinak by se tím mořem uběhali...

Obrázek uživatele Wrána

Právě, ta mísa se mi moc

Právě, ta mísa se mi moc nezamlouvala. Ikdyž teda na chuť čaje to nemá vliv :-) . No, v GuanYin se zřejmě s těmi moři uběhají:-))))

Obrázek uživatele Petr Vilím

Proč se ti nezamlouvala?

Proč se ti nezamlouvala? je stejně tradiční, jako moře :-(...

Obrázek uživatele Wrána

Já teda doma mísu

Já teda doma mísu používám taky, ale to proto, že zatim nemám na moře, to by se však konečně do dvou týdnů mělo změnit. O tom, zda-li je mísa tradiční jsem nevěděl, pokud tedy je, nebudu na ni hledět skrz prsty.

Obrázek uživatele gormie

Já jsem měl za to, že v

Já jsem měl za to, že v té míse má být horká voda a používá se k oplachování šálků ...

Obrázek uživatele Chajova.lady

Velké prostory mají i

Velké prostory mají i své nevýhody... třeba nájem:-) A Guan Yin byla zařizovaná podle Feng-shuej (nebo jak se to píše) tak ještě aby neměla úžasnou atmosféru...

Obrázek uživatele Wrána

"Tibetský čaj na gong fu"

"Tibetský čaj na gong fu" maji napsaný jenom v lístku v čajovně. Na netu sem ho taky nenašel.

Obrázek uživatele Benki

zdravicko, nekdo kdo do

zdravicko, nekdo kdo do teanetu chodite casto.. jak tam maji Kamjove konvice.. v leve casti na stole naproti dverim je jedna co vypada "starsi", bez displeje, nepipa, takova "lidstejsi" nez na ostatnich stolech...

mysliste, ze je tento typ "http://www.hailea.com/kamjove/E-kamjove/product1/TP-660.htm" ?

Přesně ona to myslím

Přesně ona to myslím není, zdá se mi, že má jinou povrchovou úpravu. Ale to taky může být fotkou nebo tím, že je fungl nová. Ta "pípací" není úplně optimální, s tím souhlasím. Pro mě osobně je ovšem z těch tří typů konvic v Cha Dao nejlepší ta třetí, kterou mají u dvou nebo tří stolů v "tibetské" místnosti. Skoro se shoduje s touto: http://www.hailea.com/kamjove/E-kamjove/product1/TP-400b.htm
(jen podstavec, ucho a čudlík na víčku má černý, ne hnědý jako ta na webu)

Aha, tak teď koukám, že

Aha, tak teď koukám, že ta barva je asi stejná . Ono v tom přítmí je houby vidět :-)

Plánuju taky koupit

Plánuju taky koupit nějakou Kamjove, ale přemýšlím, že asi na tomto moc šetřit nebudu a hlavní věc, kterou budu chtít je, aby byla úsporná. Přece jenom konvice žerou hodně a při mé spotřebě čaje by to mohlo být na účtech docela vidět.

Proto dávám otázku do diskuse. Nevíte jak to je s efektivitou indikčních a těch se spirálou?

Obrázek uživatele Jirka

Ne, že bych nechtěl mít

Ne, že bych nechtěl mít Kamjove konvici, ale zas na druhou stranu si myslím, že je to zbytečnej luxus. Mám obyč celonerezovou rychlovarku se skrytou spirálou o objemu 1l, která stála lehce nad 300Kč a jsem spokojenej. Když je plná, vodu přivede k varu asi za 3,5 minuty, možná méně. Raději ušetřím na konvici a koupím čaje navíc ;o)

Ono jde o to, jestli za rok

Ono jde o to, jestli za rok používání této konvice bys neušetřil třeba 500 za energii i s tím, co by sis musel připlatit za Kamjove. :) Ta cena je plácnutá, ale jen chci říct, že má cenu se nad tím zamýšlet i z tohoto pohledu.

Obrázek uživatele Jirka

Zapomeneš Kamjove vypnout

Zapomeneš Kamjove vypnout a bude Ti vodu pořád přihřívat. To Ti normální rychlovarka neudělá ;o) Co se spotřeby týče, obávám se, že to bude spíš naopak ;o)

Myslíš? Podle čeho tak

Myslíš? Podle čeho tak soudíš? Já se právě snažím najít nějaké rozumné info o spotřebě těch konvic, ale zatím nic moc.

Obrázek uživatele Jirka

Myslím, že to je patrné

Myslím, že to je patrné už z toho, co jsem napsal, ne? Prostě rychlovarka Ti vypne, když na ni zapomeneš, Kamjove pojede dál...

Rychlovarky se liší odběrem. Na privátě jsme měli konvici 800W, která vařila vodu 10 minut (1l). Ta moje má příkon 2200W, ale zas je uvařeno za 3 minuty. Teď už jen zjistit, jaký příkon a jak dlouhý ohřev mají Kamjove. To by nám mohl sdělit někdo, kdo nějakou vlastní. Myslím, že v porovnání s klasikou to vyjde plus mínus nastejno, jen právě s tím rozdílem, že když zapomeneš... Však víš :o)

:)) No já právě to

:)) No já právě to zapomenutí nebral jako relevantní argument. Paměť zatím docela slouží. :)

Zkusil jsem napsat dotaz na pár netových obchodů tak uvidíme.

Obrázek uživatele Jirka

Tak pak dej vědět ;o) Ale

Tak pak dej vědět ;o) Ale řekl bych, že rozdíl nebude tak výrazný. A když ano, tak spíš ve prospěch klasiky ;o)

Achjo, tak obchodník

Achjo, tak obchodník odpověděl že u varných konvic výrobci spotřebu neuvádí. A máme to :) ale dá se to spočítat ... včera před spaním jsem jen tak počítal odhadem tu tvoji konvici a máš tam ztráty asi 60 kJ myslím mi to vyšlo. Ale všechno jsem počítal z hlavy, takže to není nějak ultrapřesné. :)

Obrázek uživatele PP

No to je dost pofidérní

No to je dost pofidérní měření ;-)
Nebylo by lepší koupit nějaký multimetr a změřit přesně co tam teče za proudy. Stačí vynásobit 220 x onen naměřený proud a máš příkon konvice.

Co to s tím má

Co to s tím má společného? Příkon ti uvede výrobce. Jde o to, jaké jsou při vaření ztráty. ;) Tzn. stačí vzít příkon a změřit dobu, jak dlouho vodě trvalo, než začala vřít. Taky samozřejmě startovní teplotu vody, ale tak ta je cca těch 20 stupňů.

Obrázek uživatele PP

Když jsi hovořil o

Když jsi hovořil o spotřebě, myslel jsem, že máš na mysli příkon. Jinak chápu, že pod spotřebou můžeš vidět skutečné množství energie, které je zapotřebí k ohřátí 1l vody z 20 stupňů na 100 :-)

Tak hlavně že už se to

Tak hlavně že už se to vyjasnilo :) ta diskuse byla spíše o efektivitě.

Obrázek uživatele Jirka

Na KAŽDÉ konvici, která

Na KAŽDÉ konvici, která se prodává v ČR, MUSÍ být uvedeny údaje, jako je např. příkon, a jsem přesvědčen, že to na Kamjove uvedeno je.

To ji tu opravdu nikdo nemáte, abyste nám řekli, jak to je? Petře Vilíme, tak co? ;o)

Obrázek uživatele PP

Nejde o příkon :-) Také

Nejde o příkon :-)
Také jsem to tak zprvu pochopil, ale přečti si pečlivě další příspěvky.

Omlouvám se všem za své

Omlouvám se všem za své vyjadřovací schopnosti a vzniklé zmatky :)

Obrázek uživatele Jirka

JDE o příkon ;o) Bez

JDE o příkon ;o) Bez tohoto údaje nejsme schopni odvodit, která konvice žere víc ;o) Důležité jsou především 2 údaje - příkon a doba ohřevu.

Obrázek uživatele PP

Souhlas. Máš pravdu. Jen

Souhlas. Máš pravdu. Jen jsem měl na mysli to úvodní nedorozumnění, kdy jsem já pod spotřebou viděl automaticky (a pravda ne-správně) příkon, zatím co Honza měl na mysli skutečnou energetickou spotřebu, tedy jak dobře říkáš příkon x čas.

Obrázek uživatele Petr Vilím

Power: 800 W Toť moje

Power: 800 W
Toť moje kamjove

Obrázek uživatele Jirka

A objem vs. doba uvedení

A objem vs. doba uvedení do varu?

800W ... no začínám se

800W ... no začínám se bát, že jsi s tou spotřebou Kamjove měl pravdu :)

Obrázek uživatele Jirka

Já mám tuhle a jsem

Já mám tuhle a jsem poměrně spokojenej. Za ty peníze úplně super. Jen občas nedrží zapnutej spínač, ale stačí konvici vylít a znova naplnit (asi pomáhá to naklopení) a je to ;o)

Nevím, moc k tomu nemám

Nevím, moc k tomu nemám důvěru. Asi si radši připlatím trošku, ještě o tom popřemýšlím. Ale díky za tip. :)

a je vůbec znát rozdíl

a je vůbec znát rozdíl kov/plast? :)

Obrázek uživatele Jirka

No tak kov pri pouzivani

No tak kov pri pouzivani nesmrdi a lip se cisti... Ale na kvalitu uvarene vody to asi takovy vliv mit nebude, tedy pokud neni konvice z nejakyho "fujplastu". Znackovejsi konvice podobneho typu, jako je tahle, jsou minimalne 2x drazsi, nebo imnohem vic. 300Kc neni tolik a konvici bez vetsich potizi pouzivam uz pres pul roku a stale je jako nova ;o)

Obrázek uživatele sunnypeace

Sice jsme měli teď na

Sice jsme měli teď na praxi plastovou, ale spínač tam taky nedržel zapnutej a prý je to kvůli tomu, když se předtím vařila voda, že je horká nějaká ta součástka (možná spirála) a pak to nefunguje :-) a taky pomohlo vylej a zalejt :-)

Obrázek uživatele Pyroh

Kolik stála včetně

Kolik stála včetně poštovného?

Obrázek uživatele Petr Vilím

560 Kč

560 Kč

Obrázek uživatele Jirka

Možná by stálo za to

Možná by stálo za to uvést, že jsi ji měl z druhé ruky, aby nedocházelo ke zbytečnému mlžení... Nebo jsou snad někde běžně k dostání za 560Kč včetně zasílacích nákladů? Chjo...

Obrázek uživatele Petr Vilím

Odpověděl jsem na otázku

Odpověděl jsem na otázku - kolik mě to stálo včetně poštovného. Na to jsem odpověděl. Kdyby se mě ptal na to, kde jsem to koupil, odpověděl bych mu. Chjo...

Obrázek uživatele Benki

někdy je ovšem v

někdy je ovšem v odpovědích některá fakta zdůraznit, třebaže se na ně tazatel přímo neptá. Předejde to zbytečným nedorozuměním ...

Chtěl bych se zeptat, mam

Chtěl bych se zeptat, mam od teanetu jeden dražší oolong. Zjistil jsem, že má poměrně dlouhé řapíky listů, značí to něco o kvalitě??díky

Obrázek uživatele PP

To o čem hovoříš

To o čem hovoříš rozhodně nemusí být známkou nízké kvality, ale ani naopak záruka vysoké kvality. Záleží také na tom, o jaký čaj se jedná. Můžeš sem dát fotky a napsat o jaký přesně oolong by mělo jít?

S fotkou to bude horší,

S fotkou to bude horší, ale je to Zhu Lu A-Li Shan oolong Formosa . Místy byly ty řapíky až 2 cm dlouhé, ještě jsem se s tim nesetkal. Chutově je však dobrý...

Obrázek uživatele PP

Z fotky není patrné, jak

Z fotky není patrné, jak dlouhé řapíky jsou. Nicméně se jedná o výborný čajík. Je sice trošku náročnější na přípravu, ale stojí to za to :-)
Řapíky obecně nejsou na závadu. Naopak v určitých případech jsou čajové lístky a pupeny nepoškozeny. Čaj může v konvičce lépe "dýchat" a řapíky trošičku zjemní chuť. Možná mi někdo vyvede z omylu, jsou to jen mé subjektivní pocity a vlastní zkušenosti, které mohu mít trošku zkreslené a skutečnost může být kapku jiná :-)

Díky, jenom mě zajímalo,

Díky, jenom mě zajímalo, jestli jsou řapíky faktorem určujícím kvalitu...

Obrázek uživatele PP

Jako mnoho jiných věcí.

Jako mnoho jiných věcí. U určitého čaje by to mohlo být špatné, u jiného čaje by to mohlo být špatné bez řapíků :-)
U některých oolongů jsou delší řapíky celkem běžné.

Takže jsem si koupil za

Takže jsem si koupil za 1400,- Kč tuhle konvičku
http://www.teanet-cn.cz/keramika/keramika_intro.aspx?id=958
Nevím ale vůbec jak jí mám ovládat není k tomu český návod!
Máte s ní někdo zkušenosti pozn. doufám že to není hliník z čeho je vyrobená
Díky

Obrázek uživatele Jirka

Nejlépe asi bude, když se

Nejlépe asi bude, když se zeptáš přímo v Teanetu ;o) BTW pokud takovéto zboží prodávají na českém trhu, musí obsahovat český návod - požaduj ho ;o)

I kdyby byla konvice vyrobena z hliníku, není to na závadu ;o)

hm už mě docela vytáčí

hm už mě docela vytáčí ... na webu jim už dost dlouho visí zpráva o tom, že přišla zásilka, ale na webu pořád nic! Váhám, jestli něco nekoupit z Dragon Tea ale pořád čekám, s čím přijdou oni. Nicméně má trpělivost už mě fakt začíná opouštět ...

Obrázek uživatele ChaCult

Dobrá zpráva pro ty komu

Dobrá zpráva pro ty komu chyběly v nabídce japonské čaje.Na seznamu je pár nových kousků.

http://www.teanet-cn.cz/caje/caje.aspx

To už tam, řekl bych,

To už tam, řekl bych, visí dost dlouho ... já pořád čekám na to nádobí, které tam mají přidat.

To je divné, už to tam

To je divné, už to tam nějakou dobu visí, nemáš třeba jen nacacheovanou nějakou starou verzi stránky? Nové nádobí je tady:

http://www.teanet-cn.cz/keramika/keramika.aspx

Je to i v ceníku ("O nás/Maloobchod"). A bylo to tam už zhruba před třemi týdny, když jsem si u nich vybíral novou yixingovku.

Jinak ten jejich web je od jisté doby divný. Pokud vím, tuhle verzi stránek jim dělali v Číně, a ačkoli na pohled je moc pěkná, tak z funkčního hlediska je to děs, a to prý nejen pro uživatele, ale i pro správce (diakritika, chaos v menu, apod.). Takže doufám, že tvorbu příští verze už se jim povede zadat někomu rozumnému...

Obrázek uživatele fildoska

Včéra sem byl v Cha Dao

Včéra sem byl v Cha Dao udělat si vánoční radost, konečně mám pár nových kvalitních čajů, protože ty staré od Milců už mě přestaly stačit.
soupis: Pi Lo Chun - sklizeň 24.dubna
Sencha Hidenisiki
Tie Guan Yin King
Lung Ching Superior
2003 Sheng Pu Erh, Xia Guan Pung Cha
2005 Wu Liang Shan Shu Pu Erh Zhuan Cha
tož sem na ně zvědavý....

Obrázek uživatele Wrána

Rovněž sem byl včera v

Rovněž sem byl včera v ChaDao, pouze nakoupit čaje, na čaj jsem šel ke konkurenci naproti :-) Koupil sem:
Sencha Fukamushi,
Dancong Huang Zhi Shang
Formosa Si Ji Chun
Formosa Oriental Beuty
Tak a tim mám vánoční kredity vybraný :-D

Obrázek uživatele Popocatel

Já jsem tam byl včera

Já jsem tam byl včera taky. K Vánocům jsem tam koupil:
Tie Guan Yin Ji Pin
Dian Hong Jin Zhen
konvičku Y029 http://www.teanet-cn.cz/keramika/keramika_intro.aspx?id=1277
konvičku Y165 http://www.teanet-cn.cz/keramika/keramika_intro.aspx?id=1240
mini bambusové moře
yixing sítko
Uvažuji že tam zítra zase půjdu. Už aby byl Štědrý večer...

Obrázek uživatele Wrána

Krutý konvičky...

Krutý konvičky...

Obrázek uživatele Popocatel

Jak to myslíš? Nelíbí

Jak to myslíš? Nelíbí se ti?

Obrázek uživatele Wrána

Právě, že naopak. Líbí

Právě, že naopak. Líbí moc. Taky se na koupi yixingovky časem chystám, ale spíš si koupim takovou tu nepravou levnou za 2 stovky :-D

V čem se liší pravá od

V čem se liší pravá od nepravý - v použité hlíně nebo v čem?

Obrázek uživatele Popocatel

Tak pravý Yixing je z

Tak pravý Yixing je z hlíny (jméno jsem zapoměl) která se usuší pak se rozdrtí a až pak se z toho ten výrobek dělá. Pravý jixing je z oblasti Jixing. Nevím jak se dělají napodobeniny. To už záleží na fantazii plagiátora.

Obrázek uživatele Alfi

Tých hlín je strašne

Tých hlín je strašne veľa druhov, červená (hong ni), žltá (duan ni), hnedá (zi sha)...
Inak... ak to myslíš s yixingom vážne, treba sa zamyslieť predsa len zainvestovať za lepší kus, koniec koncov, budeš ju používať roky, možno desaťročia...

Obrázek uživatele Popocatel

Ze začátku se mi nechce

Ze začátku se mi nechce dávat 4000 za jednu konvičku. Je to přece můj první Yixing. Alspoň se s ní naučím zacházet. Příští Vánoce bych si mohl koupit lepší...

Obrázek uživatele Járes

Ta druhá je

Ta druhá je nádherná!!!!!!!!!!
Právě jsem se v prácí polil sheng Pu-ehrem. Jsem uznán za čuně?

Dobré, splňuješ

Dobré, splňuješ kritéria, berem Tě. Ale nemysli si, že příště to bude tak snadné! ;)

Obrázek uživatele Popocatel

Za 2 stovky seženeš jenom

Za 2 stovky seženeš jenom tak gaiwan. Myslím že konvička vynikne nejvíc z celé čajové soupravy tak by sis měl pořádně konvičku vybrat. Aby ti hezky ladila s mističkama nebo s mořem. Není to jenom o tom jít do obchodu a hned to koupit ;)

Obrázek uživatele Wrána

U těch levných

U těch levných "yixingovek" je hlavně důležitý vybrat takovou, aby poklička správně těsně sedla. Spíš bych vybíral takovou, aby mi se mi líbila jako taková, mám rád černou barvu, už mám černej yixingovej gaiwan, tak bych chtěl i v podobný barvě konvičku. Mě stejnak asi nebude nádobí ladit, neboť mám z různých obchodů, ruzných materiálů a hlavně v nižší cenově hladine :-D

Zkus menší Yixingovky

Zkus menší Yixingovky třeba zde http://www.auria.cz/index.php?main_page=index&cPath=2_31. Já mám Fang konvičku a jsem s ní spokojen. Poklička sedí a je velice příjemná do ruky. Má temně hnedou barvu.

Obrázek uživatele Wrána

No jo, ale jakmile to stojí

No jo, ale jakmile to stojí 6 kil, už to neni levná "yixingovka" :-D

Obrázek uživatele Benki

tak pak bych mel snad uz jen

tak pak bych mel snad uz jen jednu radu - nekupovat zadnou.

Mno o levnějších už bych

Mno o levnějších už bych pochyboval že je to z Yixingu :-))

Obrázek uživatele LaoChing

No,jde spíše o

No,jde spíše o kvalitu...yixing je dost široký pojem :0)

Obrázek uživatele Benki

já bych prostě nic moc

já bych prostě nic moc levnějšího nekupoval, je to jen o tom, že si za chvilku koupíš nějakou použitelnou a tahle ti bude ležet maximalně někde ve vytrýně..

Obrázek uživatele Járes

Ty jako známý

Ty jako známý Darjeelingista, používáš Yixing?

Obrázek uživatele Wrána

To že miluju Darjeeling

To že miluju Darjeeling ještě neznamená, že nemůžu milovat i tmavý wulongy :-D ale taky tak nějak koketuju s tim si zajet na každou DJ sklizeň jednu yixingovku...

Obrázek uživatele Járes

Jistě. Já jsem včera do

Jistě. Já jsem včera do sebe valil DJ Castleton muscatel SF, rozplýval jsem se blahem a korunoval jsem to Shuei Xiahn. Ale Darjeeling dělám buď do konvičky, kde se mi ne vždy podaří jak bych chtěl, nebo do testovací soupravy, popř. do porcelánu s víčkem.
Nějak mi nesedí Yishing k indickému čaji, a nemyslím si, že je to jen předsudek. Každý DJ (pro náhodné návštěvníky: DiskJockey) má jinou chuť a hlavně vůni, která by se mohla jednou YIX konvičkou... hledám vhodný výraz... zastřít!

Obrázek uživatele Wrána

Jo taky používám

Jo taky používám většinou testery nebo porcelánový konvičky. S tim DJ v Yixingu, asi máš pravdu co se týče jednotlivých chutí, z každý zahrady je to něco uplně jinýho. Ale... To jak se to dá zjistit najisto je všehovšudy jenom jeden způsob: vyzkoušet to. Což nevim jestli na to budu mít čas/peníze/prostor/možnost/chuť...

Již dnes odpoledne jdou do

Již dnes odpoledne jdou do prodeje čerstvé sklizně 2009!
viz: http://www.teanet-cn.cz/caje/caje.aspx

Obrázek uživatele Hanys

Nevíte někdo jestli

Nevíte někdo jestli teanet posílá taky vzorky? Dejme tomu 10g. A popřípadě, jak je kdyžtak balí atd.?

Děkuji.

Zdravím, vzorky zaslat

Zdravím,
vzorky zaslat samozřejmě lze - od množství a ceny čajů jejichž vzorky chcete se pak odvíjí cena. Balení standardně do malých neprůhledných aluminiových sáčků (zatavených), případně do větších (dle čaje).

Pokud si však některý/é čaje rovnou objednáte, budete mít vzorky čajů zdarma (pokud jich bude rozumné množství). Stejné platí pro pár vzorků, kdy též poštovné ani vzorky neúčtujeme. (Pár = rozumné množství, ne kompletní nabídka :-)

Michal Holubec
Teanet-CN.CZ

Obrázek uživatele Hanys

Děkuji..:)

Děkuji..:)

Teanet má další

Teanet má další čerstvé čaje :-)

V pátek dorazila další letecká zásilka a včera přiletěl i Jin po dvou měsících v Číně. A přivezl toho dost a na další spousty čaje, především pu-erhy se můžeme těšit koncem června.

Mezitím se značně rozrůstá celá sekce čerstvých čajů, viz zde:
http://www.teanet-cn.cz/caje/caje.aspx

Čaji zdar!

Obrázek uživatele mechatronik

hmm, docela mě pár věcí

hmm, docela mě pár věcí zaujalo :-) výplato přijď už :-D

Obrázek uživatele Chajova.lady

Škoda, že jsem byla v

Škoda, že jsem byla v Praze za čaji nedávno... nenene, nic nepotřebuju, musím se držet:-)

Obrázek uživatele mechatronik

Stránky jim už taky

Stránky jim už taky delší dobu blbnou, trochu je předělávali a nyní nejdou sekce čaj, keramika atd...

Obrázek uživatele Luděk

To je ve více či méně

To je ve více či méně častých intervalech stálý problém.

O nefunkčnosti se ví - do

O nefunkčnosti se ví - do zítřka by snad měly opět běžet :-) Na tento rok se také snad chystají kompletně nové stránky.

Obrázek uživatele Benki

jsi zpět ? :-)

jsi zpět ? :-)

ano ano :-)

ano ano :-)

Obrázek uživatele Benki

dobrý...:-) Někdy se

dobrý...:-) Někdy se zastavím...

oook, budu se tedy těšit

oook, budu se tedy těšit :-)

nekecej! :)

nekecej! :)

Čerstvý zelený čaj již

Čerstvý zelený čaj již skladem!

http://teanet-cn.cz/caje/caje_intro.aspx?id=1781

Již nyní skladem (k

Již nyní skladem (k objednání) máme tyto další čerstvé čaje:

Zelené:
Snow Dragon „Sněžný drak“, 3.března 90,-
Green Monkey „Zelená opice“, 3.března 90,-
White Monkey „Bílá opice, 3.března 105,-
Yunnan Cui Ming 2, 23.února 140,-

Lung Ching Supergrade, Xin Chang Da Fo, 2.března 500,-
Lung Ching, Qian Tang Jiang, 4.března 350,-

Meng Ding Gan Lu „Sladká rosa“, 5.března 400,-

Další:
Bai Hao Yin Zhen „Bíle ochmýřené stříbrné tipsy“ 180,-
Gao Shan Oolong Superior „Vysoká hora“, 20.listopadu 2009 350,-

*všechny ceny jsou za 50g

Takže. Nazev diskant(i) je

Takže. Nazev diskant(i) je všeobecně men's watches známý a označuje se jím běžně skupina lidí pro kterou je právě charakteristický jistý styl života a postoj... Který neschvaluji.
Věř že čajovny drží stejně nad vodou "meditové" jako pochybné existence. Jen jak v které digital cameras čajovně je jedněch více nebo méně.Já preferuji dobrou atmosféru a přítomnost slušných a klidných lidí. V čajovnách, které navštěvuji sem zase spíš štamgastem a je už tedy jedno jestli si dám jeden čajík nebo 4 vodní dýmky 3 kuskusy a kdesi cosi. Naopak i majitelům a website design pracovníkům v čajovně je milejší někdo kdo má o čaj skutečný zájem pokud jim samotným nejde jen o buisiness.

V nabídce přibylo 'pár'

V nabídce přibylo 'pár' dalších čerstvých čajů - převážně vyšších sort. Navíc jsme dovezli ve velmi omezeném množství 6 špičkových autentických Fénixů - tedy z opravdu jednotlivých čajových stromů!!!

Více viz. web Teanetu: http://teanet-cn.cz/caje/caje.aspx

Ty jo, to je brzo...

Obrázek uživatele Járes

Je. Je to brzo. Je to jako v

Je. Je to brzo. Je to jako v supermarketu, ještě není jaro a už je jarní čaj. Kvalitu dle fotky nemohu soudit.
1. Jsem rád, že se tak brzký čaj dostává k zákazníkovi z "tak čajové země jako je Čechy".
2. Myslím, že v rámci byznysu už bude k mání vánoční čaj ... )

Obrázek uživatele momotaro

:) ...mno, čínský nový

:)
...mno, čínský nový rok začal dnes, takže v podstatě čaje jsou "letošními" až od teď.
Myslel jsem, že když budu v Yunnanu tak tyhle superfleše tady zachytim, co lítaj každý rok čim dál dřív do Teanetu. Buď jim však žádný normální čínský prodejce nevěnuje pozornost nebo je to něco speciálního a lítá to každý rok jen ze Simao do Jeruzalémské:-)

:))

:))

:))))

:))))

řekl bych že podíl listů

řekl bych že podíl listů z roku 2010 je opravdu velký:)

:))dobře ty

:))dobře ty

:o))

:o))

:))))

:))))

První zelený čaj roku

První zelený čaj roku 2011 vyprodán! :-))))) V horizontu 2-3 týdnů očekáváme další - vetší množství a vyšší kvalitu za pravděpodobně ještě příznivější cenu!

Za kvalitu, čerstvost a korektní deklaraci samozřejmě zcela ručíme - máte-li jakékoli pochybnosti či dotazy, neváhejte se na nás obrátit přímo s jakýmkoli dotazem, nebo navštivte naši prodejnu/čajový klub kde jsme kdykoli během běžné otevírací doby otevřeni diskuzi.

Teanet.CN-CZ

Obrázek uživatele Luděk

Prosimváás..strčte si ty

Prosimváás..strčte si ty vaše korektní deklarace a ručení už za klobouk!!

To strčení si za klobouk

To strčení si za klobouk směřuješ jen na tuto firmu nebo to myslíš všeobecně na všechny firmy, které se ohánějí deklaracema, pravostma, atd. - nevěříš jim? Já se v těch pravostech vůbec nevyznám, proto se ptám, jelikož mne to zajímá.

Nechci mluvit za Luďka, ale

Nechci mluvit za Luďka, ale nedávno tady byla diskuze o deklaracích právě na Teanetu... viz. http://e-cajovna.net/srovnani-totoznych-pueru-s-ruznou-deklaraci

Obrázek uživatele Luděk

Je to už

Je to už trapné..TRAPNÉÉÉ:-)))

To bylo předpokládám na

To bylo předpokládám na Teanet...

Obrázek uživatele Pyroh

Tak jo - viz. výše - když

Tak jo - viz. výše - když zcela ručíte za korektní deklaraci, zkuste mi vysvětlit, jak všemocný Jin zařídil jarní sklizeň, když jaro přijde za měsíc a půl... to mě fakt zajímá.
JT

předpokládám, že na

předpokládám, že na celém světě tento čaj nelze koupit, jen u vás:-)

Chcete mě říct že ten

Chcete mě říct že ten čaj obsahuje pouze listy z roku 2011????To snad nemyslíte vážně!!

Právě skladem: čerstvé

Právě skladem: čerstvé čaje - Ming Qian Cha!

- Guang Xi Nan Shan Bai Mao Cha "Bílý vlas"
- Lung Ching Xin Chang Da Fo "Dračí studna z Da Fo"
- Qian Tang Lung Ching "Dračí studna z Qian Tang"
- Meng Ding Gan Lu "Sladká rosa"
- E560 Yunnan Gao Shan Cui Ming "Zelené jaro"
- Yunnan Yu Luo "Nefritové spirálky"
- Meng Ding Shi Hua "Kamenná květina"

http://www.teanet-cn.cz/caje/caje.aspx